How to Leverage Multisensory Learning in Your Classroom
Jamie Chaves / Cult of Pedagogy / září 2022
"Pokud to neprošlo rukama, není to v hlavě." Proč je dobré zapojit do výuky všechny smysly a jak to obohacuje učení? Výzkumy ukazují, že pokud dítě vidí a zároveň se dotýká objektu, jeho mozek je daleko více aktivní, než pokud dítě objekt pouze vidí. Více o tom, jak ve třídě pracovat s více smysly najednou, najdete v tomto skvělém článku od Cult of Pedagogy.
Лінія запобігання самогубствам / Linka pro prevenci sebevražd
Lifeline Ukraine
Професійна гаряча лінія / Profesionální linka pomoci
Montessori je vhodné pro každé dítě, ale ne pro každého rodiče, míní učitelka
Lucie Kocurová / Eduzín / říjen 2022
Kamila Randáková vystudovala pedagogiku a výchovné poradenství, naplno ale zakotvila v montessori vzdělávání. „Někdy se mi zdá, že se objevují různé metody a nápady, které my v montessori ale používáme už desítky let,“ usmívá se. „Věřím, že neexistuje pedagogický směr, který by tak promyšleně reagoval na potřeby dětí v jednotlivých fázích jejich vývoje.“
"Mental Help"
UN Global Compact
Онлайн психологічна допомога / Psychologická podpora online
Заняття в празькій місцевій бібліотеці / Aktivity v městské knihovně v Praze
Українка в Чехії
Безкоштовні заняття в різних філіях в жовтні / bezplatné akce v různých pobočkách v říjnu
Групи Надії / Skupiny naděje
Світ без Сиріт (WWO)
Групи психологічної підтримки / Skupiny psychologické podpory
"Війна очима дітей" / "Válka očima dětí"
Kroky Dobra
Виставка картин юних українських митців / Výstava obrazů mladých ukrajinských umělců
Співбесіда в Чехії? Легко! / Pohovory v České republice? Snadné!
Inbaze
Воркшоп для тих, хто шукає роботу / Workshop pro uchazeče o zaměstnání
Asociace sociálních pedagogů, z.s.
Olomouc
Asociace sociálních pedagogů aktivně podporuje rozvoj oboru sociální pedagogika v praxi v České republice. Asociace sdružuje sociální pedagogy a jiné pracovníky zabývající se problematikou sociální pedagogiky v celém jejím spektru, a to bez ohledu na profesní příslušnost.
Адаптаційна програма для дітей / Adaptační program pro děti
Alivio
Кожен понеділок та п'ятницю / Kazde pondeli a patek
Адаптаційна програма для дітей / Adaptační program pro děti
Alivio
Кожен понеділок та п'ятницю / Kazde pondeli a patek
Učitelé jsou změnám ve školství otevřenější než rodiče. Nejvíc školu ale proměnily děti, říká zakladatel EDUinu Tomáš Feřtek
Jitka Polanská / Eduin / říjen 2022
Jak se změnilo vnímání školy rodiči od 90.let? Jakou proměnou vzdělávání v Česku prošlo? A jsou dnes tedy všichni spokojenější? Jedním z cílů, proč v roce 2010 Tomáš Feřtek spoluzakládal informační centrum o vzdělávání, bylo právě probudit rodičovskou veřejnost z letargie a zvýšit společenskou poptávku po kvalitním vzdělávání.