nejnovější

641

Filtry

How to Leverage Multisensory Learning in Your Classroom

"Pokud to neprošlo rukama, není to v hlavě." Proč je dobré zapojit do výuky všechny smysly a jak to obohacuje učení? Výzkumy ukazují, že pokud dítě vidí a zároveň se dotýká objektu, jeho mozek je daleko více aktivní, než pokud dítě objekt pouze vidí. Více o tom, jak ve třídě pracovat s více smysly najednou, najdete v tomto skvělém článku od Cult of Pedagogy.

Лінія запобігання самогубствам / Linka pro prevenci sebevražd

Професійна гаряча лінія / Profesionální linka pomoci

Montessori je vhodné pro každé dítě, ale ne pro každého rodiče, míní učitelka

Kamila Randáková vystudovala pedagogiku a výchovné poradenství, naplno ale zakotvila v montessori vzdělávání. „Někdy se mi zdá, že se objevují různé metody a nápady, které my v montessori ale používáme už desítky let,“ usmívá se. „Věřím, že neexistuje pedagogický směr, který by tak promyšleně reagoval na potřeby dětí v jednotlivých fázích jejich vývoje.“

"Mental Help"

Онлайн психологічна допомога / Psychologická podpora online

Заняття в празькій місцевій бібліотеці / Aktivity v městské knihovně v Praze

Безкоштовні заняття в різних філіях в жовтні / bezplatné akce v různých pobočkách v říjnu

Групи Надії / Skupiny naděje

Групи психологічної підтримки / Skupiny psychologické podpory

"Війна очима дітей" / "Válka očima dětí"

Виставка картин юних українських митців / Výstava obrazů mladých ukrajinských umělců

Співбесіда в Чехії? Легко! /  Pohovory v České republice? Snadné!

Воркшоп для тих, хто шукає роботу / Workshop pro uchazeče o zaměstnání

undefined

Asociace sociálních pedagogů, z.s.

Asociace sociálních pedagogů aktivně podporuje rozvoj oboru sociální pedagogika v praxi v České republice. Asociace sdružuje sociální pedagogy a jiné pracovníky zabývající se problematikou sociální pedagogiky v celém jejím spektru, a to bez ohledu na profesní příslušnost.

Адаптаційна програма для дітей / Adaptační program pro děti

Кожен понеділок та п'ятницю / Kazde pondeli a patek

Адаптаційна програма для дітей / Adaptační program pro děti

Кожен понеділок та п'ятницю / Kazde pondeli a patek

Učitelé jsou změnám ve školství otevřenější než rodiče. Nejvíc školu ale proměnily děti, říká zakladatel EDUinu Tomáš Feřtek

Jak se změnilo vnímání školy rodiči od 90.let? Jakou proměnou vzdělávání v Česku prošlo? A jsou dnes tedy všichni spokojenější? Jedním z cílů, proč v roce 2010 Tomáš Feřtek spoluzakládal informační centrum o vzdělávání, bylo právě probudit rodičovskou veřejnost z letargie a zvýšit společenskou poptávku po kvalitním vzdělávání.

Strana 32/54