nejnovější

641

Filtry

Тварини та скарби / Zvířátka a poklad

Святкова казка з Святим Мікулашем 03. - 04.12 / Slavnostní pohádka se svatým Mikulášem 03. - 04.12

Ласкаво просимо до Чехії / Vítej v Česku

Курс для українських підлітків 15-18 років / Kurz pro ukrajinské teenagery ve věku 15-18 let!

Різдвяні подарунки українським дітям / Vánoční dárky pro ukrajinské děti

В Празі почали збирати подарунки дітям / V Praze začali sbírat dárky pro děti z Ukrajiny

50 тисяч крон на перепідготовку та вивчення чеської мови / 50 tisíc Kč na rekvalifikaci a výuku českého jazyka

Підтримка в пошуку кваліфікованої роботи / Podpora při hledání kvalifikovaného zaměstnání

Лікування в клініках ЄС / Ošetření na klinikách EU

Українці безкоштовно отримати допомогу в клініках ЄС / Ukrajinci mohou získat bezplatnou pomoc na klinikách EU

Чеські легенди українською / Ceské pověsti

Книга двома мовами / Kniha ve dvou jazycích

Даримо дітям гуртки / Darujeme kroužky dětem

Фінансова допомога на оплату гуртків для дітей / Finanční pomoc na úhradu zájmových kroužků pro děti

Медична допомога для дітей у Чеській Республіці / Lékařská péče o děti v České republice

онлайн-семінар / online seminář/ 08.12 / 16:00-17:30

Визнання іноземних документів про освіту / Uznání zahraničního vzdělání

28.11.2022 / 18:00

Вступ до арт ВИШів Чехії / Přijímací řízení na umělecké vysoké školy

Семінар на тему «АРТ ВИШІ ЧЕХІЇ»

Jana Vožechová: Pomáhající profese dokáží zasáhnout velmi účinně, je ale třeba zachytit problém včas

Se speciální pedagožkou, metodičkou a konzultantkou Janou Vožechovou jsme si povídaly o pomáhajících profesích ve vzdělávání. Jana se dlouhodobě zaměřuje na pomoc znevýhodněným dětem. Probraly jsme, jaké situace mohou děti a rodiče řešit s pomáhajícími profesemi, kdo všechno do této skupiny vůbec spadá nebo co v našem systému funguje, a co je třeba ještě vylepšit?

Neexistují dva stejní lidé ani dvě stejné děti. Na to by měla škola reagovat

Všichni, kdo chtějí zlepšit školství, skloňují slovo individualizace. O úpravě výuky podle potřeb jednotlivých žáků mluví ve dvojrozhovoru také lektorky Barbora Heřmanová a Věra Váňová Krejčová.

Strana 27/54