nejnovější

641

Filtry

Шукаєте Роботу? / Hledáte práci?

Допомога з працевлаштуванням у Празі та Пардубіцех / Pomoc se zaměstnáním v Praze a Pardubicích

Онлайн курс "Відновлення контакту з собою і своїм тілом" / Obnovení kontaktu se sebou samým a svým tělem

10 зустрічей, кожного вівторка та суботи о 17:00 (за Києвом) / 10 setkání, každé úterý a sobotu v 17:00 (kyjevského času)

Курс Відеомонтаж / Kurz Stříhání videa

14.04.2023 | 15:00

Майстер-клас "Вишита писанка" / Vyšívání ukrajinských ornamentů

12.04.2023, 14.04.2023 | 15:00

Вечір юних талантів / Večer mladých talentů

16.04.2023 | 17:00 - 20:00

Православний Великдень в Inbáze / Pravoslavné Velikonoce v Ináze

15.4. |10:00 - 14:00

«За чисту природу та міцні зв’язки» / "Za čistou přírodu a silné vazby"

15.04.2023 | 11:00-14:00

Відбій кар’єрної тривоги! / Přestaňte se bát o kariéru!

SCORM-курс з вибору професії без гендерних стереотипів / Kurz SCORM o volbě povolání bez genderových stereotypů

Lowering the Stakes for Language Learning

By intentionally creating lessons that are social, collaborative, and joyful, educators can make it easier for students to build their skills—and confidence—in a new language.

Pomůcky pro výuku angličtiny u žáků s dyslexií

Sylvie Doláková, lektorka a metodička pro ranou výuku angličtiny, představí několik pomůcek, které fungují u žáků s dyslexií. Všichni žáci (včetně žáků s dyslexií) se potřebují nejprve v angličtině dorozumět a komunikovat, a to nejlépe s pomocí názorných příkladů, teprve potom by měla nastat fáze výuky čtení a psaní. Sylvii Dolákové se při výuce čtení a psaní v angličtině u žáků s dyslexií nejlépe osvědčily smyslové pomůcky, otočná kolečka, barevné kódování a další.

Jak přežít ADHD v rodině i ve škole? Oceňujme i ty nejmenší úspěchy

Jedenáctiletý Štěpán má diagnózu ADHD. Při zápisu na jednu pražskou základní školu se od ředitelky dozvěděl, že ona na ADHD nevěří. „O ADHD se mluví jako o jedné z nejprozkoumanějších poruch, existují kvanta literatury, zároveň jde ale paradoxně o jednu z poruch, která je nejvíce znevažovaná, mnoho lidí úplně popírá její existenci,“ vysvětluje psycholožka Alena Šešulková z Centra pro rodinu a sociální péči, kde se věnují osvětě v této oblasti v rámci projektu Neklidné děti.

Bádat můžou už děti ve školce, říká chemikářka. Nejsou potřeba drahé sloučeniny ani laboratoře

Aby měly děti rády chemii, je potřeba, aby jí rozuměly, k čemuž slouží pokusy a experimenty. A ty se jejich učitelé můžou naučit třeba v jednom z patnácti center, jenž pro chemikáře v letošním školním roce otevřela Praha. „Málokdo si to uvědomuje, ale nachystat pokus, provést ho a uklidit zabere hodně času,“ říká Adéla Marschallová Rumlerová, která jedno z center vede. „My učíme učitele, jak to dělat jednoduše a efektivně.“

Strana 12/54